Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
2. 3. 2016 8:39
Ahoj všem Pohodářům :-)
Podnikáme ve stavebnictví, což je dost specifický obor. Máme na pár týdnů dopředu dojednané stavby, u některých ale není jistota, jestli se uskuteční. Vzhledem k interním a jiným procesům dochází k tomu, že reálně dostane stavbyvedoucí přidělenou zakázku maximálně 14 dní dopředu a to ještě kolikrát přesně neví, co se tam bude dělat a co tedy za materiál bude potřeba.
Vedení firmy chce v Pohodě udělat rezervace materiálu, tak aby si stavbyvedoucí zarezervovali co potřebují a bylo jasné, že sice podle Pohody máme aktuálně tunu písku, ale ve skutečnosti s ní je počítáno na jinou stavbu. Takhle může dojít k tomu, že stavbyvedoucí vidí písek, je v klidu, a pak když ho potřebuje, písek není...
Na hotline mi řekli, že se tohle dělá pomocí přijatých objednávek. Pokud provedu rezervaci materiálu, na skladové kartě je vidět že sice máme tohoto 100ks, ale zároveň je s tím počítáno někam jinam a pokud toto zboží chci, musím ho objednat.
Bohužel, není nikde možnost tohle časově vymezit a vedoucí skladu pak má problém s objednáváním materiálu. Stejně tak Pohoda umožní rezervovat zboží, které není skladem, ale už neumí udělat sestavu zboží v rezervacích, které skladem není.
Neřešil jste někdo podobné problémy ve vaší firmě a nepřišli jste na jednodušší systém?
Děkuji za každou radu, Karel