Nedoručené faktury

  • (neregistrovaný)

    13. 3. 2016 13:26

    Dobrý den,
    mám problém s klientem, který nedoručil faktury svému odběrateli (špatně si přečetl podmínky smlouvy a posílal je jen stavbyvedoucímu v domnění, že je předá účtárně, což se ale nestalo...), jedná se o faktury z období od října do prosince 2015, já je samozřejmě do účetnictví zahrnula, i do přiznání k dph a vzhledem k tomu, že se jednalo o přenesenou daň. povinnost i do evidence...(Musím podotknout, že odběratel musí mít v účetnictví asi pěkný nepořádek, protože mu nebylo divné, že dodavatel urguje zaplacení faktur, které neměli a nepřišlo jim to divné.) Nicméně, nyní odběratel chce, abych všechny ty nedoručené faktury stornovala a vystavila nové s aktuálním datem zdanitelného plnění. Jistě pochopíte, že to se mi opravdu nechce, zároveň chápu, že odběrateli se to z důvodu, že měl odvést dph taky nechce, ale je to vůbec prakticky možné, když práce byla odvedena, dílo předáno a účetnictví je uzavřeno?
    Děkuji za jakékoli odpovědi, odběratel nyní nechce klientovi faktury zaplatit a já nechci nikoho poškodit...

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 13. 3. 2016 13:55

      Libuše Vlasta (neregistrovaný)

      Re: nedoručené faktury
      Nelze stornovat něco, co bylo v souladu s právem vystaveno

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).