Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
13. 3. 2016 13:26
Dobrý den,
mám problém s klientem, který nedoručil faktury svému odběrateli (špatně si přečetl podmínky smlouvy a posílal je jen stavbyvedoucímu v domnění, že je předá účtárně, což se ale nestalo...), jedná se o faktury z období od října do prosince 2015, já je samozřejmě do účetnictví zahrnula, i do přiznání k dph a vzhledem k tomu, že se jednalo o přenesenou daň. povinnost i do evidence...(Musím podotknout, že odběratel musí mít v účetnictví asi pěkný nepořádek, protože mu nebylo divné, že dodavatel urguje zaplacení faktur, které neměli a nepřišlo jim to divné.) Nicméně, nyní odběratel chce, abych všechny ty nedoručené faktury stornovala a vystavila nové s aktuálním datem zdanitelného plnění. Jistě pochopíte, že to se mi opravdu nechce, zároveň chápu, že odběrateli se to z důvodu, že měl odvést dph taky nechce, ale je to vůbec prakticky možné, když práce byla odvedena, dílo předáno a účetnictví je uzavřeno?
Děkuji za jakékoli odpovědi, odběratel nyní nechce klientovi faktury zaplatit a já nechci nikoho poškodit...