Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
14. 3. 2016 14:14
Prosím o zkušenosti a posouzení potřebného počtu zaměstnanců ekonomického oddělení - daně účetnictví mzdy, personalistika, platební styk..
Výrobní společnost s povinným auditem, měsíční plátce DPH, vývoz převážné části výroby do zahraničí, nákup surovin převážně z EU, sklady surovin i výrobků, rozpracovanost výroby účtována ručně (není IS výroby) V majetku budovy i strojní zařízení. Dotace na investice, dotace na dva výzkumné projekty, dotace na vzdělávání.
Cestovné tuzemské i zahraniční.
Provádění veškerého platebního styku. Sedm bankovních účtů ve více bankách včetně vedených v cizích měnách. měnových, větší množství platebních karet včetně cizoměnových.
Statistiky roční, čtvrtletní i měsíční.
Počet zaměstnanců do 100 avšak velká fluktuace (nástupy a výstupy za rok cca 65). Zaměstnanci s násobnými exekucemi i insolvencemi. Nepřetržitý i směnný provoz. Roční zúčtování cca 80. zaměstnanců.
Možná máte zkušenosti s podobně velkou společností. Prosím o názor i když vím, že náročnost práce se nedá takto jednoduše posoudit. Děkuji