DPPD v KH - vrácené zboží

  • (neregistrovaný)

    23. 3. 2016 20:13

    Dobrý den, prosím o radu ohledně DPPD v KH.
    V únoru 26.2. jsme vrátili zboží dodavateli, ale dodavatel nám zaslal dobropis na toto vrácené zboží s datem 18.3.
    Dle § 74 ZDPH vracím DPH v únoru.
    Účtuji v Pohodě, navedla jsem ODD, datum odpočtu 26.2.2016 a uvedu tedy Datum KH - také den vrácení zboží 26.2.2016
    nebo 18.3.2016(obdržení ODD) = když mám toto datum, tak při kontrole v EPU je to propustná chyba s upozorněním že datum DPPD je vyšší než období za které je KH podáváno.
    DPH chci vrátit v únoru-prosím jaké datum KH mám uvést?
    Děkuji za radu.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 24. 3. 2016 3:47

      mája (neregistrovaný)

      Re: DPPD v KH - vrácené zboží
      http://business.center.cz/business/diskuze/zprava.aspx?id=1370863
      že by datum 18.3. s propustnou chybou v únorovém KH ? Jedná se o ODD nad 10.000 Kč.
      Děkuji

    • 24. 3. 2016 7:42

      Vlad

      Re: DPPD v KH - vrácené zboží
      Viz Časté dotazy a odpovědi ke KH na stránkách finanční správy, část X. dotaz č. 3.

    • 24. 3. 2016 8:15

      mája (neregistrovaný)

      Re: DPPD v KH - vrácené zboží
      Děkuji, to já to provedu v únoru interním dokladem s datem DPPD 26.2. a v březnu plusem interní doklad s datem DPPD 26.2. a mínusem ODD s datem DPPD 18.3.
      Prosím jen pro info, propustná chyba by byla podnětem pro výzvu ?
      Děkuji

    • 24. 3. 2016 8:28

      Vlad

      Re: DPPD v KH - vrácené zboží
      Propustná chyba sama o sobě není důvodem pro výzvu.
      I když je odpověď v Q&A správná, není vyloučené, že výzva přijde - viz můj příspěvek http://business.center.cz/business/diskuze/zprava.aspx?id=1388982
      Byl jsem přesvědčen o tom, že podání je dobře, a tak jsme vznesl dotaz přímo na FS, kde mi to potvrdili. Neopomněli nicméně dodat, že oni jsou oprávněni poslat výzvu komukoliv, kdykoliv a z jakéhokoliv důvodu. Přeloženo to znamená, že ve vyhodnocení CML je chyba a nevím, zda ji již opravili.

    • 24. 3. 2016 8:58

      mája (neregistrovaný)

      Re: DPPD v KH - vrácené zboží
      Děkuji moc, jen ještě prosím o kontrolu, na interním dokladu v únoru mám uvedeno DIČ dodavatele a načítá se mi i do KH - v dotazech mají DIČ dodavatele X - pochopila jsem to správně ?

    • 24. 3. 2016 9:26

      mája (neregistrovaný)

      Re: DPPD v KH - vrácené zboží
      >>>>>>>dodavatel nám zaslal dobropis na toto vrácené zboží s
      >>>>>>>datem
      >>>>>>>18.3.
      >>>>>>>Dle § 74 ZDPH vracím DPH v únoru.
      >>>>>>>Účtuji v Pohodě, navedla jsem ODD, datum odpočtu
      >>>>>>>26.2.2016 a uvedu tedy Datum KH - také den vrácení
      >>>>>>>zboží
      >>>>>>>26.2.2016
      >>>>>>>nebo 18.3.2016(obdržení ODD) = když mám toto datum,
      >>>>>>>tak při kontrole v EPU je to propustná chyba s
      >>>>>>>upozorněním že datum DPPD je vyšší než období za
      >>>>>>>které
      >>>>>>>je KH
      >>>>>>>podáváno.
      >>>>>>>DPH chci vrátit v únoru-prosím
      >>>>>>jaké
      >>>>>>datum
      >>>>>>KH
      >>>>>>mám
      >>>>>>>uvést?
      >>>>>>http://business.center.cz/business/diskuze/zprava.aspx?id=1370863
      >>>>>>že by datum 18.3. s propustnou chybou v únorovém KH ?
      >>>>>>Jedná se o ODD nad 10.000 Kč.
      >>>>>>Děkuji
      >>>>>
      >>>>>Viz Časté dotazy a odpovědi ke KH na stránkách
      >>>>>finanční správy, část X. dotaz č.3
      v únoru interním dokladem s
      >>>>datem DPPD 26.2. a v březnu plusem interní doklad s
      >>>>datem DPPD 26.2. a mínusem ODD s datem DPPD 18.3.
      >>>>Prosím jen pro info, propustná chyba by byla podnětem
      >>>>pro výzvu ?
      >>>>Děkuji
      >>>>
      >>>Propustná chyba sama o sobě není důvodem pro výzvu.
      >>>I když je odpověď v Q&A správná, není vyloučené, že
      >>>výzva přijde - viz
      >>>můj
      >>>příspěvek
      >>>http://business.center.cz/business/diskuze/zprava.aspx?id=1388982
      >>>Byl jsem přesvědčen o tom, že podání je dobře, a tak
      >>>jsme vznesl dotaz přímo na FS, kde mi to potvrdili.
      >>>Neopomněli nicméně dodat, že oni jsou oprávněni
      >>>poslat
      >>>výzvu komukoliv, kdykoliv a z jakéhokoliv důvodu.
      >>>Přeloženo to znamená, že ve vyhodnocení CML je chyba
      >>>a
      >>>nevím, zda ji již opravili.
      >>Děkuji moc, jen ještě prosím o kontrolu, na interním
      >>dokladu v únoru mám uvedeno DIČ dodavatele a načítá
      >>se
      >>mi i do KH - v dotazech mají DIČ dodavatele X -
      >>pochopila jsem to správně ?
      >
      >Mělo by tam být DIČ dodavatele (snad..)
      Pošlu to s DIČ dodavatele,jinak to nejde-kritická chyba. Děkuji Vám moc.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).