Jak zaúčtovat počáteční stav pokladny

  • (neregistrovaný)

    28. 3. 2016 20:25

    Dobrý večer, prosím potřebuji poradit, jak zaúčtovat počáteční stav v pokladně. Zadávám firmu do programu Pohoda, dosud účtovali ručně. Nemuseli podávat přiznání, až za rok 2015. Nevím, jak to správně zadat,aby mi seděla rozvaha a stav v pokladny s účtem 211. Děkuji za každou radu.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 28. 3. 2016 20:29

      Lenka28 (neregistrovaný)

      Re: Jak zaúčtovat počáteční stav pokladn
      Počáteční stav pokladny zadáte příjmovým dokladem do agendy Pokladna, počáteční stav bankovního účtu v agendě Banka. V účetnictví přiřadíte k těmto dokladům předkontaci „Bez – Doklad bez zaúčtování“ a zaúčtování počátečních stavů provedete v agendě Účetnictví/Počáteční stavy/Počáteční stavy účtů. V daňové evidenci zadáte k počátečním stavům v agendě Banka, resp. Pokladna předkontaci „aPNstav – Počáteční stav“.

    • 28. 3. 2016 20:39

      d.w. (neregistrovaný)

      Re: Jak zaúčtovat počáteční stav pokladn
      Děkuji, ale když to takhle zadám, tak mi nesedí aktiva a pasiva na konci r.2015.
      Jedná se o SDH, kteří měli příjmy jen týkající se hlavní činnosti.

    • 28. 3. 2016 20:57

      mirka..p (neregistrovaný)

      Re: Jak zaúčtovat počáteční stav pokladn
      Aha, já jen že jste psala o firmě, tak se obvykle označují podnikatelské subjekty

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).