Re: Jak zaúčtovat počáteční stav pokladn
Počáteční stav pokladny zadáte příjmovým dokladem do agendy Pokladna, počáteční stav bankovního účtu v agendě Banka. V účetnictví přiřadíte k těmto dokladům předkontaci „Bez – Doklad bez zaúčtování“ a zaúčtování počátečních stavů provedete v agendě Účetnictví/Počáteční stavy/Počáteční stavy účtů. V daňové evidenci zadáte k počátečním stavům v agendě Banka, resp. Pokladna předkontaci „aPNstav – Počáteční stav“.
Re: Jak zaúčtovat počáteční stav pokladn
Děkuji, ale když to takhle zadám, tak mi nesedí aktiva a pasiva na konci r.2015.
Jedná se o SDH, kteří měli příjmy jen týkající se hlavní činnosti.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
28. 3. 2016 20:25
Dobrý večer, prosím potřebuji poradit, jak zaúčtovat počáteční stav v pokladně. Zadávám firmu do programu Pohoda, dosud účtovali ručně. Nemuseli podávat přiznání, až za rok 2015. Nevím, jak to správně zadat,aby mi seděla rozvaha a stav v pokladny s účtem 211. Děkuji za každou radu.