OT nepodep x dodateč podpis prohlášení

  • (neregistrovaný)

    7. 4. 2016 15:21

    Předala jsem klientovi k podpisu prohlášení k dani zaměstnanců. Měl to všem předat a nechat podepsat. Jeden pracovník nepodepsal, vrátilo se mi to bez podpisu. Zpracovala jsem mzdy za leden bez slevy na poplatníka (dotyčnému nepodepsanému se srážela daň 1800 Kč). V půlce února volal, proč má srážku, že má nižší výplatu. Tak jsem mu to vysvětlila = odmítl podepsat, má sraženou zálohu na daň, kterou mu pravděpodobně vrátí při ročním zúčtování.
    Poslala jsem to prohlášení zase zpátky k podpisu. V únorové výplatě už měl slevu na poplatníka.
    Teď volal, jestli bude mít v březnové výplatě vrácenou tu sraženou daň za leden. Tak jsem mu znovu vysvětlila, že ne, že až při ročním zúčtování.
    Pán evidentně vůbec neví, která bije, pořád prohlašoval, že on NIKDY nic nepodepisoval, proč najednou musí.

    Jak byste se zachovali? Mám mu ten leden opravit nebo se na něj mám vykašlat?
    (brečel, že nemá co jíst)

    Moc se mi to opravovat nechce, třeba si to aspoň bude pamatovat, že se má ptát, když něco neví. Strašně se divil, proč ho nikdo neinformoval.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).