DPH pokladna-evidence daň. dokladů

  • (neregistrovaný)

    8. 4. 2016 9:54

    Dobrý den,

    s tím kontrolním hlášením (a zejména slibovanými kontrolami) mi vyvstala otázka ohledně vedení evidence k přijatým daňovým dokladům, placeným z pokladny.
    Zatím jsem měla datum výdeje z pokladny, základ daně a daň
    podle jednotlivých řádků (např. V-10/2015, 4.1.2015 a rozpis základů daně u jednotlivých dokladů, třeba 20 kousků při vyúčtování zálohy).
    Většinou do 10 tis., zjednodušené, ale občas i faktura do 10 tis., když nedali samostatně potvrzení o zaplacení a napsali ho jen na fakturu.

    Poraďte mi prosím někdo - stačí to tak, nebo musím vypisovat všechna ta čísla daňových dokladů, DIČ, DUZP apod.
    Běžná kontrola DPH s tím neměla problém, protože bylo průkazné,odkud se tam ty částky berou, ale nevím, zda je to dostačující i do budoucna.

    Dík za radu.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).