Kontrola z FÚ

  • (neregistrovaný)

    9. 4. 2016 21:31

    Dobrý večer, jsme PO a měli jsme kontrolu z FÚ na rok 2014. Odhalila chyby v účtování a doměřila daň. (vyloučila náklady-materiál s tím, že byl spotřebován až v roce 2015 - měly být na skladu, a některý jako nesouvisející s podnikáním - tedy úplně "vyhozen")
    Můžete mi, prosím, poradit - je nutné účtovat o všem co kontrola ve zprávě uvedla? Tedy "opravit" rok 2014 tak aby se chyby odstranily?
    Účetní závěrka byla schválena, nemohu zpětně do roku 2014. Ale zajímá mne to, zda-li je nutné veškeré chyby co FÚ našel v účetnictví zachytit. Děkuji. MK

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).