Notebook - reklamace

  • (neregistrovaný)

    11. 4. 2016 19:05

    Fyzická osoba , učtující v DE koupila na firmu notebook u firmy Mironet. Došlo k nefunkčnosti disku a my notebook reklamovali. Jaké obchodní podmínky se na nás vztahují, vyřízení reklamace do 30 dní? Bohužel v obchodních podmínkách jsme tuto dobu nenašli, zítra vyprší doba 30 dní od podání reklamace , tak nevíme jak se bránit. Nemáte někdo zkušenost? Děkuji za rady.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 11. 4. 2016 20:00

      Libuše Vlasta (neregistrovaný)

      Re: Notebook - reklamace
      Proč se ptáte zde, na všeobecném diskuzním foru? Proč se neptáte přímo u společnosti Mironet? Nebo chcete, abychom za Vás prostudovali obchodní a reklamační podmínky, které společnost Mironet zveřejnila na internetu?

      callcentrum@mironet.cz

      https://www.mironet.cz/info/o-nas/kontakty+kc61/

    • 11. 4. 2016 20:04

      len72 (neregistrovaný)

      Re: Notebook - reklamace
      protože, jsem chtěla poradit. znáte obchodníky, jsou s Vámi rychle hotový a jejich obchodní podmínky nepřehledné, chtěla jsem jen poradit podle zda se na podnikatele fyzickou osobu vztahuje občanský zákoník.

    • 11. 4. 2016 20:21

      alen1 (neregistrovaný)

      Re: Notebook - reklamace
      Občanský zákoník se vztahuje na všechny - nový občanský zákoník nahradil, jak původní "starý" občanský zákoník, tak i obchodní zákoník.

    • 11. 4. 2016 20:39

      len72 (neregistrovaný)

      Re: Notebook - reklamace
      >>>>Fyzická osoba , učtující v DE koupila na firmu
      >>>>notebook u firmy Mironet. Došlo k nefunkčnosti disku
      >>>>a
      >>>>my
      >>>>notebook reklamovali. Jaké obchodní podmínky se na
      >>>>nás
      >>>>vztahují, vyřízení reklamace do 30 dní? Bohužel v
      >>>>obchodních podmínkách jsme tuto dobu nenašli, zítra
      >>>>vyprší
      >>>>doba 30 dní od podání reklamace , tak nevíme jak se
      >>>>bránit. Nemáte někdo zkušenost? Děkuji za rady.
      >>>
      >>>Proč se ptáte zde, na všeobecném diskuzním foru? Proč
      >>>se neptáte přímo u společnosti Mironet? Nebo chcete,
      >>>abychom za Vás prostudovali obchodní a reklamační
      >>>podmínky, které společnost Mironet zveřejnila na
      >>>internetu?
      >>>
      >>>callcentrum@mironet.cz
      >>>
      >>>https://www.mironet.cz/info/o-nas/kontakty+kc61/
      >>>
      >>protože, jsem chtěla poradit. znáte obchodníky, jsou
      >>s
      >>Vámi rychle hotový a jejich obchodní podmínky
      >>nepřehledné, chtěla jsem jen poradit podle zda se na
      >>podnikatele fyzickou osobu vztahuje občanský zákoník.
      >>
      >Občanský zákoník se vztahuje na všechny - nový
      >občanský zákoník nahradil, jak původní "starý" občanský
      >zákoník, tak i obchodní zákoník.
      > Takže se na nás vztahuje 30denní reklamační lhůta?

    • 12. 4. 2016 8:40

      mickymouse (neregistrovaný)

      Re: Notebook - reklamace
      I kdyby to spravili hned následující den po doručení, mají v systému nastaveno tak, aby si netrhali kšandy a vyplnili zákonnou lhůtu beze zbytku. Také jsem něco podobného řešil a bylo to přesně 30 dní, dávají si na tom záležet. Pro vás je v tuto chvíli důležité, zda máte z jejich strany potvrzení o převzetí notebooku na opravu, přiděleno nějaké číslo reklamace a tak podobně. Buďte v klidu.

    • 12. 4. 2016 9:17

      Libuše Vlasta (neregistrovaný)

      Re: Notebook - reklamace
      Těžko říct, zda se na Vás vztahuje 30denní reklamační lhůta když nevíme, zda se dané osoby týká v tomto případě Zákon o ochraně spotřebitele 634/1992 Sb. Kupovala zboží jako podnikatel pro svoji podnikatelskou/obchodní činnost, nebo jako spotřebitel?

    • 12. 4. 2016 9:43

      mirka..p (neregistrovaný)

      Re: Notebook - reklamace
      >>>>>>>Fyzická osoba , učtující v DE koupila na firmu
      >>>>>>>notebook u firmy Mironet. Došlo k nefunkčnosti disku
      >>>>>>>a
      >>>>>>>my
      >>>>>>>notebook reklamovali. Jaké obchodní podmínky se na
      >>>>>>>nás
      >>>>>>>vztahují, vyřízení reklamace do 30 dní? Bohužel v
      >>>>>>>obchodních podmínkách jsme tuto dobu nenašli, zítra
      >>>>>>>vyprší
      >>>>>>>doba 30 dní od podání reklamace , tak nevíme jak se
      >>>>>>>bránit. Nemáte někdo zkušenost? Děkuji za rady.
      >>>>>>

      >>>>>>
      >>>>>>https://www.mironet.cz/info/o-nas/kontakty+kc61/
      >>>>>>
      >>>>>protože, jsem chtěla poradit. znáte obchodníky, jsou
      >>>>>s
      >>>>>Vámi rychle hotový a jejich obchodní podmínky
      >>>>>nepřehledné, chtěla jsem jen poradit podle zda se na
      >>>>>podnikatele fyzickou osobu vztahuje občanský zákoník.
      >>>>>
      >>>>Občanský zákoník se vztahuje na všechny - nový
      >>>>občanský zákoník nahradil, jak původní "starý"
      >>>>občanský
      >>>>zákoník, tak i obchodní zákoník.
      >>>> Takže se na nás vztahuje 30denní reklamační lhůta?
      >>
      >>I kdyby to spravili hned následující den po doručení,
      >>mají v systému nastaveno tak, aby si netrhali kšandy
      >>a
      >>vyplnili zákonnou lhůtu beze zbytku. Také jsem něco
      >>podobného řešil a bylo to přesně 30 dní, dávají si na
      >>tom záležet. Pro vás je v tuto chvíli důležité, zda
      >>máte
      >>z jejich strany potvrzení o převzetí notebooku na
      >>opravu, přiděleno nějaké číslo reklamace a tak
      >>podobně.
      >>Buďte v klidu.
      >
      >
      >Těžko říct, zda se na Vás vztahuje 30denní reklamační
      >lhůta když nevíme, zda se dané osoby týká v tomto
      >případě Zákon o ochraně spotřebitele 634/1992 Sb.
      >Kupovala zboží jako podnikatel pro svoji
      >podnikatelskou/obchodní činnost, nebo jako spotřebitel?
      >
      >
      Na začátku tazatelka píše, že notebook koupili "na firmu"

    • 12. 4. 2016 9:53

      Libuše Vlasta (neregistrovaný)

      Re: Notebook - reklamace
      Pravda, takže žádných 30 dnů k vyřízení reklamace podle zákona o ochraně spotřebitele, ale smluvní podmínky.

    • 12. 4. 2016 10:18

      Libuše Vlasta (neregistrovaný)

      Re: Notebook - reklamace
      >>>>>>>>>Fyzická osoba , učtující v DE koupila na firmu
      >>>>>>>>>notebook u firmy Mironet. Došlo k nefunkčnosti disku
      >>>>>>>>>a
      >>>>>>>>>my
      >>>>>>>>>notebook reklamovali. Jaké obchodní podmínky se na
      >>>>>>>>>nás
      >>>>>>>>>vztahují, vyřízení reklamace do 30 dní? Bohužel v
      >>>>>>>>>obchodních podmínkách jsme tuto dobu nenašli, zítra
      >>>>>>>>>vyprší
      >>>>>>>>>doba 30 dní od podání reklamace , tak nevíme jak se
      >>>>>>>>>bránit. Nemáte někdo zkušenost? Děkuji za rady.
      >>>>>>>>
      >>
      >>>>>>>>
      >>>>>>>>https://www.mironet.cz/info/o-nas/kontakty+kc61/

      >>Na začátku tazatelka píše, že notebook koupili "na
      >>firmu"
      >
      >Pravda, takže žádných 30 dnů k vyřízení reklamace
      >podle zákona o ochraně spotřebitele, ale smluvní podmínky.
      >


      https://www.mironet.cz/info/reklamace/reklamacni-rad-a-servis+kc106/

      Způsob reklamace

      V případě, že bylo zboží zakoupeno kupujícím, který je podnikatelem dle výše uvedeného, musí kupující uplatňovat reklamaci přímo a jen v autorizovaném servise. V tomto případě se reklamace řídí podmínkami autorizovaného servisu.

    • 12. 4. 2016 11:19

      Libuše Vlasta (neregistrovaný)

      Re: Notebook - reklamace
      Zrovna před časem zde byl dotaz, kdy podnikatel koupil zboží "na firmu", ale neuvedl své IČ podnikatele kvůli záruce. To aby kolemjdoucí odpovídající myslel i za roh pro všechny možné i nemožné kombinace.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).