Účetní sama na sebe

• (neregistrovaný)

17. 4. 2016 13:41

Zdravím, chtěla bych se vás zeptat kdo děláte účetnictví sami na sebe, kolik máte firem? Co vše pro firmy děláte? Jak často se s nimi scházite, posíláte vše možné?
    Byla jsem roky zaměstnaná jako účetní. Dostala jsem nabídku vzít si jednu firmu na sebe. Neumím si ale představit že bych k tomu dělala něco dalšího. Firma je poměrně malá ale jejich požadavky na mě jsou velké. Jsem stále na telefonu, maily s požadavky chodí celé dny. Ráda bych měla více firem ale nevím jak to vše stíhat. Jak to děláte?
    Děkuji moc.

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 17. 4. 2016 15:02

katka2 (neregistrovaný)

Re: Účetní sama na sebe
      Požadavky jsou tak velké, jak dovolíte. Když si zvyknou, že jste nonstop k dispozici, tak se nedivte, že to využívají. Platí tak, aby vás uživili jen oni?

• 17. 4. 2016 15:10

Pix12

Pokud Vás takto vytěžují, měla by tomu odpovídat fakturace, tedy jinými slovy mělo by Vás uživit už jen to. Pak si k tomu můžete vzít nějakou drobotinu.

Jinak 10-12 hodin denně je u nás standard, volné víkendy jen v období, kdy není čtvrtletní DPH, někdy jen neděle, tento týden třeba jedeme nonstop a na volno je nárok až večer. :-)

• 17. 4. 2016 15:50

Účetní p (neregistrovaný)

Děkuji, finančně mi to právě nestačí, navíc nechci být závislá jen jedné firmě.
      Bojím se, že když se vzepřu jejich požadavku ukončí se mnou spolupráci. To se vám nestává?

• 17. 4. 2016 16:10

Pix12

Máme už léta zavedenou klientelu, samozřejmě pokud přibude někdo nový a není s ním možná rozumná spolupráce, tak se to musí ukončit, tady nejde nic dělat napůl. Ono ale těch nových moc není, účetní jsou silně přemnožení a nabídka převyšuje poptávku.

Tomu ,,vzepřu se požadavku'' moc nerozumím. Buď je to dobře zaplacené a pak musím s náročnějšími požadavky počítat, nebo to zaplacené není a pak jsou jen dvě možnosti, upravit cenu, nebo to pustit. Když Vás práce nebude těšit, je to stejně na houby.