Jsme firma s.r.o., která se zabývá prodejem PC, prodejem služeb spojených s prodejem PC, outsourcingem PC , dodávky software a pod. Vedení chce uskutečňovat některé prodeje PC formou splátkového prodeje. Tzn. že zboží dodáme zákazníkovi, to bude v okamžiku prodeje jeho majetkem a nám bude splácet po dobu x měsíců. Musíme vystavit fakturu na celkovou částku zboží a z celé hodnoty odvést DPH a nebo musíme vystavovat faktury podle jednotlivých splátek? Podotýkám, že nejsme splátková společnost, tak nevím, jestli toto vůbec můžeme provozovat.
7. 9. 2005 22:06
Jsme firma s.r.o., která se zabývá prodejem PC, prodejem služeb spojených s prodejem PC, outsourcingem PC , dodávky software a pod. Vedení chce uskutečňovat některé prodeje PC formou splátkového prodeje. Tzn. že zboží dodáme zákazníkovi, to bude v okamžiku prodeje jeho majetkem a nám bude splácet po dobu x měsíců. Musíme vystavit fakturu na celkovou částku zboží a z celé hodnoty odvést DPH a nebo musíme vystavovat faktury podle jednotlivých splátek? Podotýkám, že nejsme splátková společnost, tak nevím, jestli toto vůbec můžeme provozovat.