PDF v datové zprávě

  • (neregistrovaný)

    19. 5. 2016 14:43

    Dobrý den,

    zatím jsem vždy od úřadů dostávala jako přílohy datové zprávy digitálně podepsané PDF. Dnes ale jsem dostala od sociálky zprávu a v ní PDF přílohu vytvořenou asi tak, že si dopis vytiskli na tiskárně, pak dost nekvalitně naskenovali do PDF a to bez podpisu vložili do zprávy a poslali.
    Je to správný a platný postup? Já jsem někde četla, že bez podpisu může být jen podání směrem k úřadům, opačně že má být podepsané PDF (už třeba kvůli autorizované konverzi). Ne, že bych se chtěla se sociálkou hádat, jen mě to zajímá. Neznáte nějaký oficiální výklad?

    děkuji zkušenějším

    M.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).