Škoda způsobená zaměstnavateli-bonusy

  • (neregistrovaný)

    1. 6. 2016 18:50

    Dobrý den,

    chtěla bych se zeptat jak se postupuje v případě škody způsobené zaměstnavateli.

    Naši externí mzdové účetní posíláme tabulky s bonusy (pro zaměstnance) - v excelu. Tuto tabulku (kterou dostanu od výrobních a jiných oddělení) já upravuji ještě na základě absence.
    Je tam několik vzorečků, které je potřeba upravovat. Na jeden jsem zapomněla a díky tomu nám vznikla škoda.
    Podotýkám, že jsem ve firmě teprve chvíli a poprvé jsem to dělala sama. Předtím to dělala kolegyňka, která odešla. Nějaké předání informací proběhlo, ale ve velké rychlosti.

    Těch zaměstnanců, který se to týká už odešli, takže se s nimi ani nemůžu domluvit na případném vrácení. Jedná se celkově o nějakých 10.000 Kč.

    Chci se proto zeptat, může po mne zaměstnavatel požadovat plnou náhradu škody?

    Děkuji za rady a odpovědi.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).