Špatně zakoupená jízdenka

  • (neregistrovaný)

    3. 6. 2016 8:03

    Zamestnanec měl jet na služební cestu ve čtvrtek. Předem si koupil jízdenku do vlaku. Po cestě ho kontroloval průvodčí a zjistil, že jízdenka je koupena na pátek a hned na místě si musel zakoupit novou jízdenku. Můžeme mu tu špatně zakoupenou jizdenku v ramci vyúčtování cestovních náhrad proplatit?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 3. 6. 2016 12:15

      Verča1 (neregistrovaný)

      Re: Špatně zakoupená jízdenka
      Proplatit můžete, ale ne do daňově uznatelných nákladů, leda pokud bude znovu cestovat na služební cestu v pátek, tak ano, i znovu daňově. Je to bohužel jeho smůla, že si tam zadal špatný datum.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).