Telefonní hovory

  • (neregistrovaný)

    20. 9. 2005 7:37

    Prosím o odpověď ohledně placení soukromých telefonních hovorů-směrnice na telefony.
    Zaměstnanci vlastní firemní mobilní telefony a nad určitý limit musí vše zaplatit.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 20. 9. 2005 17:58

      Jaša (neregistrovaný)

      Re: telefonní hovory
      No mohl by jste dopadnout tak, že do limitu budou volat soukromně a pak už jim budete volat pouze vy. Tak bych to neřešila. Je možnost požadovat výpis hovorů a zakázat soukr. hovory. Takže bych řekla, že služební tel. se budou používat pouze služebně a že na každý telefon budete vyžadovat výpis hovorů. A už si nikdo nedovolí jej zneužívat. A když tak pouze omezeně a to vás nezabije. Stačí se zmínit o výpisech a dají si pozor. Vím o čem píšu.

    • 21. 9. 2005 7:14

      graver (neregistrovaný)

      Re: telefonní hovory
      To je jedno z řešení, druhé je fixní paušál, strhávaný z platu (třeba individuální) a jen sledovat excesy. Používáme obojí, zaměstnanec se může rozhodnout, co chce. Je to součástí smluvního dodatku, stejně jako jiné funční požitky. V případě, že má zamětnanec soukromý telefon, tak se opět může ozhodnout buď pro paušál nebo naopak vyúčuje služební hovory.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).