Náklady při reklamaci

  • (neregistrovaný)

    21. 9. 2005 18:15

    Prosím o radu. Zakoupil jsem si mobilní telefon v prodejně T-Mobile v krajském městě. Byla to nejbližsí prodejna k mému bydlišti. V záručné době se objevila závada nabíječky. Prodejna požadovala předložení spolu s originálem záručního listu. Závadu byla uznána a cca po dvou týdnech jsem byl vyzván k převzetí. Chtěl jsem aby to bylo zasláno poštou. Trvali na osobním převzetí tak jak při předání. Ještě před předložením reklamace (před první cestou) jsem mailem žádal oddělení péče o zákazníka o jejich zásah z důvodu nelogičnosti a neekonomického jednání. Chtěl jsem aby bylo možné zaslat poštounabíječku a třeba s ověrenou kopií dokladu (originál z ruky nedám). Asi po 14 dnech došla mailem odpověď že můj dotaz byl předán příslušnému oddělení..... Za dalších asi 14 dnů opět mail obdobného obsahu. Mezi tím samozřejmě podle dispozic prodejny jsem odvezl nabíječku a za cca 14 dnů jsem pro ni zajel. Když to rekapituluji, tak cena nabíječky u nich v značkové prodejně je cca 550,- Kč (i když jinde to samé ale v neznačkové prodejně se dá sehnat za cca 250,- Kč, ale z důvodu záruky na celý přístroj....). Takže za reklamaci zboží v ceně 550,- Kč honí zákazníka 2 x do prodejny, t.j. 2x 41 km tam a 2x 41 km zpět, o ztraceném čase nemluvě.
    Můj dotaz zní. Je nějaká právní norma která by umožňovala žádat náhradu takto vynaložených nákladů (dle mně zbytečných)? Děkuji za informace.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).