Reklamace-materiál x polotovar-účtování

  • (neregistrovaný)

    3. 3. 2017 13:43

    Dobrý den,

    prosím o radu. Zamotal jsem do toho a nevím jak z toho ven.
    Nakoupili jsme od našeho dodavatele materiál. Ten jsme ve výrobě zpracovali a měli jsme polotovar. Při testech jsme však zjistili, že je materiál horší kvality a nesplňuje dohodnutou kvalitu. Polotovary jsme zaslali dodavateli a ten naší reklamaci uznal a vystavil dobropis na původně koupený materiál a teď jsem se zamotal do účtování. Máme způsob A. částky uvádím obecné.
    PFA 111/321 Kč 10.000,--
    Příjemka 112/111 kč 10.000,--
    výr.průvodka 501/112 10.000,--
    naskladnění polotovaru 122/582 11.000,--
    sem posud je to v pořádku a nyní:
    reklamační výdejka polotovarů ze skladu 582/122 11.000,--
    opravný daňový doklad k reklamaci (minusem) 111/321 - Kč 10.000,--
    napadlo mě pak interním dokladem účtování 111/501 - jelikož jsme spotřebovaný materiál vrátili.
    díky moc za pomoc

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).