Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
3. 3. 2017 13:43
Dobrý den,
prosím o radu. Zamotal jsem do toho a nevím jak z toho ven.
Nakoupili jsme od našeho dodavatele materiál. Ten jsme ve výrobě zpracovali a měli jsme polotovar. Při testech jsme však zjistili, že je materiál horší kvality a nesplňuje dohodnutou kvalitu. Polotovary jsme zaslali dodavateli a ten naší reklamaci uznal a vystavil dobropis na původně koupený materiál a teď jsem se zamotal do účtování. Máme způsob A. částky uvádím obecné.
PFA 111/321 Kč 10.000,--
Příjemka 112/111 kč 10.000,--
výr.průvodka 501/112 10.000,--
naskladnění polotovaru 122/582 11.000,--
sem posud je to v pořádku a nyní:
reklamační výdejka polotovarů ze skladu 582/122 11.000,--
opravný daňový doklad k reklamaci (minusem) 111/321 - Kč 10.000,--
napadlo mě pak interním dokladem účtování 111/501 - jelikož jsme spotřebovaný materiál vrátili.
díky moc za pomoc