Hlavní navigace

Reklamace - DPH

  • (neregistrovaný) 92.62.237.---

    25. 3. 2017 11:14

    Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jak postupovat při reklamaci. OSVČ plátce DPH, poslal zákaznici zboží, která za něj dopředu zaplatila (tzn. DPH odvedeno, faktura zaplacena). Ale zboží nebylo doručeno a tak posláno znovu a podaná reklamace na České poště. Ta reklamaci uznala a poslala pouze oznámení náhrady za zásilku. A teď otázka DPH? Musí OSVČ odvádět i DPH z přijaté reklamace a to na základě tohoto oznámení od České pošty? Do KH by to šlo souhrnným řádkem (B.3) anebo z toho DPH neodvádí? Když to vezmu logicky on si 2x DPH ze zboží nárokoval, tak by měl asi i DPH odvést, ale raději se ptám. moc děkuji za názor

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).