Vyhledávání nových zákazníků na Facebooku

  • (neregistrovaný)

    20. 7. 2010 16:51

    Některé firmy si hledají zákazníky na FCB tak to hledání probíhá v praxi? To posílají "zprávu" lidem, na jejíž profili daný pracovník firmy narazí?Tedy nějak se dostanu na profil nějakýho "franty", kliknu na Poslat zprávu, do ní napíšu. "Tady firma XYZ, prodáváme to to a to, máte o naše výrobky zájem?" a odeslat ?

    Dá se to nějak to hledání zákazníků na FCB popsat několika větami? Nezajímá mě mě žádné konkrítní know-how, to mi stejně nikdo neřekne, jen nějaké obecné informace a pokud možno popsat to několika větami, aby získal hrubou představu. Viděl jsem to v jendom pracovním inzerátu v části "Náplň práce:" "Vyhledávání nových zákazníků na sociálních sítí"

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 21. 7. 2010 0:01

      jezevec (neregistrovaný)

      facebook je blbost pro blbý a hledat na něm klienty je absurdní.
      posílat neznámým lidem zprávy typu "nechtěli byste náhodou moje zboží" je přesně způsob jak prudit a být ignorován. nebo vy byste takhle nakupoval?

    • 21. 7. 2010 12:38

      michal pospisil (neregistrovaný)

      Dobrý den

          ackoliv osobne nejsem velkym priznivcem Facebooku tak je asi nepopiratelne ze jde o velmi popularni socialni sit a nevyuzit ji pro sve marketingove ucely by byla skoda. Urcite bych ji zaradil do on-line marketingoveho mixu vedle kvalitnich www stranek, ppc webovych kampani či optimalizace obsahu webů (SEO). Kazdopadne marketing na webu je spise dlouhodoba prace, ktera postupne privede klienty na vase produkty a duveru klientu je treba budovat. Preji hodne stesti a pokud v teto oblasti nemate dost zkusenosti obratte se na odborniky usetrite tak mnoho casu  :)

      s pozdravem

      Michal Pospíšil

    • 21. 7. 2010 16:34

      Jícha (neregistrovaný)

      Ano Facebook vzbuzuje emoce a černobílá hodnocení jsou naprosto normální.

      Nicméně přes 2.600.000 českých registrací nemůže žádného marketéra nechá spát.

      Určitě není vhodné posílat nějaké nabídky a pod. Je třeba založit ZAJÍMAVÝ firemní profil. Zde se zákazník rychle dozví novinky, akce, drby,..., může komunikovat s ostatními zákazníky i s dodavatelem. Rychle se dá zveřejnit téměř cokoli.
      V prvé řadě je to o budování komunity na stránkách formou zajímavého a zábavného obsahu, který poskytne zákazníkům něco navíc než normální web. Něco, co jsou ochotni sledovat, případně doporučit dál. Pokud toto nejsme schopni nabídnou, nemá cenu se na Facebooku prezentovat.
      Pokud mám vybudovanou komunitu, mohu jí OBČAS a s UVÁŽENÍM něco poslat. Ale velmi opatrně. Jinak docílím toho, že komunitu ztratím.

      Osobně považuji za zdařilé na příklad:
      http://www.facebook.com/?ref=logo#!/DobryWeb
      http://www.facebook.com/?ref=logo#!/pages/KIA-MOTORS-Czech/333677018188?ref=ts
      http://www.facebook.com/?ref=logo#!/pages/HUSKY/85317505994?ref=ts

      Jak je vidět, dá se úspěšně prezentovat i jiné zboží než spotřební (Dobrý Web).

    • 5. 9. 2010 20:00

      Tomáš (neregistrovaný)

      Dobrý den, správou facebookových kampaní se mimo jiné zabýváme a rád s Vámi cokoliv prokonzultuji, poradím a vysvětlím. Pište na bartak@delab.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).