Dobrý den
ackoliv osobne nejsem velkym priznivcem Facebooku tak je asi nepopiratelne ze jde o velmi popularni socialni sit a nevyuzit ji pro sve marketingove ucely by byla skoda. Urcite bych ji zaradil do on-line marketingoveho mixu vedle kvalitnich www stranek, ppc webovych kampani či optimalizace obsahu webů (SEO). Kazdopadne marketing na webu je spise dlouhodoba prace, ktera postupne privede klienty na vase produkty a duveru klientu je treba budovat. Preji hodne stesti a pokud v teto oblasti nemate dost zkusenosti obratte se na odborniky usetrite tak mnoho casu :)
s pozdravem
Michal Pospíšil
Ano Facebook vzbuzuje emoce a černobílá hodnocení jsou naprosto normální.
Nicméně přes 2.600.000 českých registrací nemůže žádného marketéra nechá spát.
Určitě není vhodné posílat nějaké nabídky a pod. Je třeba založit ZAJÍMAVÝ firemní profil. Zde se zákazník rychle dozví novinky, akce, drby,..., může komunikovat s ostatními zákazníky i s dodavatelem. Rychle se dá zveřejnit téměř cokoli.
V prvé řadě je to o budování komunity na stránkách formou zajímavého a zábavného obsahu, který poskytne zákazníkům něco navíc než normální web. Něco, co jsou ochotni sledovat, případně doporučit dál. Pokud toto nejsme schopni nabídnou, nemá cenu se na Facebooku prezentovat.
Pokud mám vybudovanou komunitu, mohu jí OBČAS a s UVÁŽENÍM něco poslat. Ale velmi opatrně. Jinak docílím toho, že komunitu ztratím.
Osobně považuji za zdařilé na příklad:
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/DobryWeb
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/pages/KIA-MOTORS-Czech/333677018188?ref=ts
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/pages/HUSKY/85317505994?ref=ts
Jak je vidět, dá se úspěšně prezentovat i jiné zboží než spotřební (Dobrý Web).
Dobrý den, správou facebookových kampaní se mimo jiné zabýváme a rád s Vámi cokoliv prokonzultuji, poradím a vysvětlím. Pište na bartak@delab.cz.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
20. 7. 2010 16:51
Některé firmy si hledají zákazníky na FCB tak to hledání probíhá v praxi? To posílají "zprávu" lidem, na jejíž profili daný pracovník firmy narazí?Tedy nějak se dostanu na profil nějakýho "franty", kliknu na Poslat zprávu, do ní napíšu. "Tady firma XYZ, prodáváme to to a to, máte o naše výrobky zájem?" a odeslat ?
Dá se to nějak to hledání zákazníků na FCB popsat několika větami? Nezajímá mě mě žádné konkrítní know-how, to mi stejně nikdo neřekne, jen nějaké obecné informace a pokud možno popsat to několika větami, aby získal hrubou představu. Viděl jsem to v jendom pracovním inzerátu v části "Náplň práce:" "Vyhledávání nových zákazníků na sociálních sítí"