Hlavní navigace

Podpora prodeje

  • (neregistrovaný) 88.103.204.---

    3. 4. 2018 13:44

    Dobrý den,

    prosím o radu, jak účtovat. Budeme prodávat dražší spotřební věci a k nim přidávat jako podporu prodeje nějaké "menší věci" - vždy posuzujeme dle konkrétního zákazníka. Na faktuře tedy bude uvedeno, že se jedná o podporu prodeje a jaké věci zákazník obdrží, ale budou za nulovou cenu, bude si platit jen tu "hlavní" věc.
    Při koupi jdou všechny faktury přijaté na sklad a jednou měsíčně se účetně vyskladňují prodané věci a s nimi i vydané věci na podporu prodeje. Tím je vyřešen sklad, jak ale vyřešit vše daňově a nákladově, jak proúčtovat a jak s DPH? (při pořízení se DPH uplatňuje ze všech FP)

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).