Hlavní navigace

Archivace dokumentů

  • (neregistrovaný)

    23. 10. 2018 12:34

    Dobrý den,

    chtěla bych se ujistit v určitých otázkách týkající s archivace dokumentů z hlediska zaměstnavatele:

    1. OSOBNÍ SPIS = 10 LET (obsahuje prac. smlouvu vč. dodatků, životopis, doklad o dosaženém vzdělání, potvrzení o předchozím vzdělání, odborné praxi, lékařský posudek o zdravotní způsobilosti,...)

    2. MZDOVÝ LIST = 30 LET (současně také doklad o délce zaměstnání, jeho vzniku, trvání a ukončení a také o pracovním volnu bez náhrad příjmu)

    Je to takto v pořádku?

    Děkuji, V.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).