Hlavní navigace

Dohad na pojistné plnění

  • (neregistrovaný)

    14. 11. 2018 15:41

    Dobrý den,

    prosím o radu, jak zúčtovat pojistnou událost.
    V roce 2017 způsobena škoda na majetku zákazníka - nahlášeno jako pojistná událost, do konce roku nevyřešeno, vytvořen dohad 388/648.
    V roce 2018 proběhla oprava poškozeného majetku, firma která opravu provedla ji vyfakturovala poškozenému zákazníkovi, tzn. my jsme neměli žádné náklady.
    Pojišťovna škodu uznala a zaslala náhradu přímo na účet zákazníka.

    Jak se vypořádat s dohadem v roce 2018?

    Moc děkuji předem.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).