Dobrý den, od jisté doby se nevystavují daňové doklady při nákupu kreditu na volání, vystavují se až v době spotřeby (tredy provolání).
Tedy nákup kreditu mám zaúčtovaný v nákladech příštího období, bohužel Vodafone - Oskartě nefunguje samoobsluha a nelze se dostat k daňovým dokladům. Na lince vás na účetní oddělení nechtějí přepojit a jen každý den opakují, že to řeší technici. Takto to trvá už nějaký měsíc.
Nevěděl by někdo, jak to účetně vyřešit. Na základě jakého dokladu lze tuto zálohu/náklad příštího období prostě zrušit?
31. 1. 2019 13:09
Dobrý den, od jisté doby se nevystavují daňové doklady při nákupu kreditu na volání, vystavují se až v době spotřeby (tredy provolání).
Tedy nákup kreditu mám zaúčtovaný v nákladech příštího období, bohužel Vodafone - Oskartě nefunguje samoobsluha a nelze se dostat k daňovým dokladům. Na lince vás na účetní oddělení nechtějí přepojit a jen každý den opakují, že to řeší technici. Takto to trvá už nějaký měsíc.
Nevěděl by někdo, jak to účetně vyřešit. Na základě jakého dokladu lze tuto zálohu/náklad příštího období prostě zrušit?
Děkuji.