Hlavní navigace

Vodafone není ochoten vystavit daňový d.

  • (neregistrovaný)

    31. 1. 2019 13:09

    Dobrý den, od jisté doby se nevystavují daňové doklady při nákupu kreditu na volání, vystavují se až v době spotřeby (tredy provolání).

    Tedy nákup kreditu mám zaúčtovaný v nákladech příštího období, bohužel Vodafone - Oskartě nefunguje samoobsluha a nelze se dostat k daňovým dokladům. Na lince vás na účetní oddělení nechtějí přepojit a jen každý den opakují, že to řeší technici. Takto to trvá už nějaký měsíc.

    Nevěděl by někdo, jak to účetně vyřešit. Na základě jakého dokladu lze tuto zálohu/náklad příštího období prostě zrušit?

    Děkuji.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).