Hlavní navigace

MZD. doklady malých SRO - jak zakládáte?

  • 13. 2. 2019 11:10

    Prosím Vás, kdož zpracováváte dodavatelsky kompletní účetnictví a daně malých SRO včetně mezd, podělte se zde, jakým způsobem zakládáte doklady ke mzdám, co se Vám osvědčilo?

    Napadají mě dvě základní možnosti:

    A. Ve mzdovém šanonu zvlášť založeny a odděleny:
    * jednotlivé HPP podle zaměstnanců s přiloženým prohlášením atd.
    * složka s DPP
    * složka pro SSZ včetně měsíčních přehledů
    * složka pro jednotlivé ZP včetně měsíčních přehledů
    * složka s interními doklady k měsíčním mzdám - předpisy mzdových nákladů do účetního deníku, soupis odvodů z mezd = do závazků

    B. Ve "mzdovém" šanonu jsou zvlášť založeny jen "trvalejší" dokumenty typu smlouvy HPP, přihlášení zaměstnavatele k SSZ, ZP.
    V běžných šanonech s účetnictvím je část věnovaná mzdám, kde jsou záložky za každý měsíc a pod každou záložkou jsou interní doklady ke mzdám za ten měsíc, přehledy SSZ a ZP, interní doklady = předpisy mezd, soupis odvodů z mezd do závazků atd.

    Nebo to děláte ještě jinak? Budu moc ráda, pokud se zde podělíte o to, co se osvědčilo Vám. Předem děkuju - a věřím, že nejen za sebe, ale i za další, kteří zde budou hledat inspiraci ;-)

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).