Hlavní navigace

Archivace pracovních smluv

  • (neregistrovaný) 78.102.151.---

    4. 5. 2019 14:35

    Dobrý den,
    jak dlouho by se měly archivovat pracovní smlouvy (+dodatky a jejich ukončení)? Podle některých odborníků je to 30 let v návaznosti na archivaci mzdových listů - § 35a odst. 4 písm. d) zákona č. 582/1991 Sb. (...Za záznamy o těchto skutečnostech se vždy považují doklady o druhu, vzniku a skončení pracovního vztahu...). Podle jiných názorů je to podstatně méně (10 let ?) a 30 let se archivují pouze ty mzdové listy, ve kterých jsou ostatně uvedeny i ty údaje z pracovní smlouvy.

    Moc děkuji za Vaše názory.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).