Hlavní navigace

Letenka pro příkazníka

  • (neregistrovaný) 217.196.116.---

    19. 6. 2019 13:51

    Dobrý den,
    prosím o pomoc při rozhodnutí co s tím, když firma uhradila z firemního účtu letenku pro příkazníka.
    Podle mě si měl vše zajistit sám a nám společně s fakturou předložit i vyúčtování nutných nákladů ?
    Jak se to dá řešit ? Můžu tu úhradu jeho letenky dát jako částečnou úhradu později doložené faktury s náklady ?
    Nebo to vůbec neřešit a můžeme to nechat v daňových nákladech a on si o to poníží konečnou fakturu ?
    Moc děkuji za pomoc zkušenějších.
    Přeji krásný den.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).