Dobrý den, prosím o radu či zkušenosti. V našem firemním objektu se bude budovat služební byt hotelového typu
pro návštěvy (při firemních jednáních ) na jednorázové přespání v případě potřeby.
Budou se upravovat prostory a kupovat nábytek. Zřejmě faktury na práce budou přicházet v režimu přenesení. Domnívám se,
že mohu uplatnit i odpočet tak bych dala na ř. 10 a 43, nakoupený nábytek a vybavení na ř. 40 odpočet.
v případě:
-fakturace s daní plátci - bych nárokovala odpočet u všeho
-faktura bez daně neplátci - nenárokovala bych DPH z ničeho
-přespání zdarma - nevím jak s odpočty u nákupů
moc děkuji za názor jiných očí
23. 7. 2019 13:20
Dobrý den, prosím o radu či zkušenosti. V našem firemním objektu se bude budovat služební byt hotelového typu
pro návštěvy (při firemních jednáních ) na jednorázové přespání v případě potřeby.
Budou se upravovat prostory a kupovat nábytek. Zřejmě faktury na práce budou přicházet v režimu přenesení. Domnívám se,
že mohu uplatnit i odpočet tak bych dala na ř. 10 a 43, nakoupený nábytek a vybavení na ř. 40 odpočet.
v případě:
-fakturace s daní plátci - bych nárokovala odpočet u všeho
-faktura bez daně neplátci - nenárokovala bych DPH z ničeho
-přespání zdarma - nevím jak s odpočty u nákupů
moc děkuji za názor jiných očí