Dobrý den,
chtěla bych se zeptat.
V červnu jsem vystavila fakturu za opravu automobilu, byla tam výměna AGR ventilu,
nyní v srpnu přišel odběratel, že mu ventil nefunguje a tak jsme mu namontovali nový
AGR ventil , ten první stál 4000 a ten druhý 5500. Chci se zeptat, nefunkční ventil jsme
dali dodavateli na reklamaci a teď nevím, jak postupovat, zda ten první dobropisovat a naúčtovat
novou fakturu , a nebo na nové faktuře ten vrácení napsat mínusem a přiúčtovat nový.
Vedu DE, jsme plátci DPH.
Děkuji za radu.
29. 8. 2019 7:53
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat.
V červnu jsem vystavila fakturu za opravu automobilu, byla tam výměna AGR ventilu,
nyní v srpnu přišel odběratel, že mu ventil nefunguje a tak jsme mu namontovali nový
AGR ventil , ten první stál 4000 a ten druhý 5500. Chci se zeptat, nefunkční ventil jsme
dali dodavateli na reklamaci a teď nevím, jak postupovat, zda ten první dobropisovat a naúčtovat
novou fakturu , a nebo na nové faktuře ten vrácení napsat mínusem a přiúčtovat nový.
Vedu DE, jsme plátci DPH.
Děkuji za radu.