Hlavní navigace

Reklamace - oprava dokladu

  • (neregistrovaný)

    29. 8. 2019 7:53

    Dobrý den,
    chtěla bych se zeptat.
    V červnu jsem vystavila fakturu za opravu automobilu, byla tam výměna AGR ventilu,
    nyní v srpnu přišel odběratel, že mu ventil nefunguje a tak jsme mu namontovali nový
    AGR ventil , ten první stál 4000 a ten druhý 5500. Chci se zeptat, nefunkční ventil jsme
    dali dodavateli na reklamaci a teď nevím, jak postupovat, zda ten první dobropisovat a naúčtovat
    novou fakturu , a nebo na nové faktuře ten vrácení napsat mínusem a přiúčtovat nový.
    Vedu DE, jsme plátci DPH.
    Děkuji za radu.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).