Hlavní navigace

Reklamace majetku

  • (neregistrovaný) 86.61.236.---

    1. 12. 2019 20:47

    Dobrý den,
    chtěl bych se zeptat na zaúčtování reklamace majetku budovy která se zařadila v r.2018 a odepisuje se a teď došlo k reklamaci a byla uznána částka 100.000 ( nemovitost byla postavena v režimu přenesené daňové povinnosti). Na částku 100.000 Kč byla sepsána dohoda o narovnání(písemná reklamace vad) a zhotovitelská firma částku zaplatila na banku. Jak bude u nás zaúčtována? ( bude se snižovat cena majetku na účtu 021-000, nebo se nechá majetek tak jak byl a částka 100.000 Kč se bude vykazovat na straně výnosů). Děkuji za odpověď.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).