Dobrý den,
zákon o účetnictví stanoví pro účetní jednotku dobu pěti let, po které může vyhodit (některé) doklady. Platí to i pro OSVČ vedoucí daňovou evidenci, neplátce DPH?
Jde mi jen o vyhození šanonů s doklady, účetnictví v elektronické formě samozřejmě nesmažu. Zaměstnanci nejsou a nebyli, žádné dohody, žádná ztráta, žádný soud či jiné půtky s orgány...
Děkuji, Karel
2. 12. 2019 15:17
Dobrý den,
zákon o účetnictví stanoví pro účetní jednotku dobu pěti let, po které může vyhodit (některé) doklady. Platí to i pro OSVČ vedoucí daňovou evidenci, neplátce DPH?
Jde mi jen o vyhození šanonů s doklady, účetnictví v elektronické formě samozřejmě nesmažu. Zaměstnanci nejsou a nebyli, žádné dohody, žádná ztráta, žádný soud či jiné půtky s orgány...
Děkuji, Karel