Hlavní navigace

prosím o názor právníka -škoda

  • (neregistrovaný) 185.47.223.---

    19. 12. 2019 11:49

    Dobrý den,

    řeším tady následující problém. Zákazník nám poslal na opravu zboží, které však během přepravy bylo poškozeno.
    Evidentně bylo neprávně zabaleno - velká krabice, málo výplně, nevhodně zvolený způsob zabalení. Foto máme pořízeno.
    Škodu jsme nahlásili na přepravní společnost, ale dle zkušeností bude na 100% zamíntuta z důvodu nedostatečného zabalení.
    Problém je v tom, že my jsme "objednavateli a plátci přepravy" máme s nimi uzavřenou smouvu. Ale pouze jsme zprostředkovali svoz od zákazníka pro vyřízení záruční opravy.
    Zákazník se teď ohání případnou soudní cestou, že on zabalil správně a škodu způsobila přepravní společnost.

    Na našich www stránkách i stránkách přepravní společnosti jsou odkazy na správné zabalení. Jak zákazník zařízení zabalí a odešle my nijak neovlivníme.
    Kdo si myslíte, že bude odpovědný za tuto škodu, případně může zákazník požadovat škodu od nás ?

    Děkuji za Váš čas a názor.

    Lenka H.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).