Hlavní navigace

Reklamce telefonu Mall.cz

  • 109.81.215.---

    29. 7. 2020 16:54

    Ahoj, poradil by mi někdo prosím?

    Koupil jsem si v Mallu mobil, telefon mi objednali ve firmě, ale vyzvedával a platil jsem ho sám. Takže na objednávce je jiný člověk než jsem já. Telefon jsem reklamoval, mall nestihl vyřídit reklamaci v zákonné lhůtě, tak jsem požadoval vrácení peněz. Následoval požadavek dokompletování zboží, což jsem učinil na jejich pobočce. Následně mě přestal mall informovat o průběhu reklamace a po několika telefonech a emailech mi bylo sděleno, že komunikují s člověkem z objednávky. Po několika důrazných emailech, jsem se dozvěděl že si do reklamačního systému zapsali jeho jako reklamujícího, přitom všechny protokoly byly psány na mě a nakonec mu vyplatili peníze za reklamaci zboží. Odůvodněné to bylo z důvodu GDPR a že vztah je mezi kupujícím a prodávajícím a ne mezi reklamujícím a prodávajícím. Zajímalo by mě jestli mají na toto právo? Já člověka z objednávky ani neznám, byl to zprostředkovatel ve firmě. Je právo na mé straně nebo na jejich a jak to řešit?

    VYJÁDŘENÍ MALLU
    velice se omlouvám, ale po prověření veškerých informací na našem právnickém oddělení zůstává situace bohužel stejná. Jedná se o práva a povinnosti smluvních stran kupní smlouvy a i po prodeji výrobku tento smluvní vztah trvá mezi námi, Mall.cz, jako prodávajícím a panem xxx jako kupujícím.

    Aby bylo možné z Vaší strany uplatnit práva z vadného plnění vůči Mall.cz, musel by kupující při splnění určitých podmínek práva na Vás převést a toto by muselo být doloženo písemnou formou.

    V tuto chvíli bohužel doloženo písemně není, nevznikl tedy žádný smluvní vztah mezi Mall.cz a Vámi. Mall.cz je primárně vázaný kupní smlouvou, bohužel ne dokladem o přijetí reklamace.

    Mall.cz tedy v případě vyřešení reklamace a vrácení prostředků postupoval správně v souladu se zákonem.

    Vzhledem k výše uvedeným informacím byla tedy platba odeslána na účet kupujícího. Prosím tedy o dořešení s původním objednatelem zboží.

    Děkuji za pochopení a přeji hezký den.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).