Dobrý den, potřebovala bych poradit s účtováním pojistné události v Money S3.
Vím přesně, na jaké účty účtovat co, ale nevím naprosto základní věc, jakým způsobem zaúčtovat úhradu od pojišťovny. Má to být interní doklad? či přijatá faktura se zápornou částkou, s 0% DPH bez vlivu, či přijatá faktura? Tam ale není způsob úhrady ne?
Pak se prostě mezi tímto novým dokladem a původní fakturou vytovří vzájemný zápočet přes kartu interní doklady, a dále už snad vím.
Pravděpodobně je to naprosto hloupá otázka, ale prostě nevím, děkuji.
25. 10. 2020 13:02
Dobrý den, potřebovala bych poradit s účtováním pojistné události v Money S3.
Vím přesně, na jaké účty účtovat co, ale nevím naprosto základní věc, jakým způsobem zaúčtovat úhradu od pojišťovny. Má to být interní doklad? či přijatá faktura se zápornou částkou, s 0% DPH bez vlivu, či přijatá faktura? Tam ale není způsob úhrady ne?
Pak se prostě mezi tímto novým dokladem a původní fakturou vytovří vzájemný zápočet přes kartu interní doklady, a dále už snad vím.
Pravděpodobně je to naprosto hloupá otázka, ale prostě nevím, děkuji.