Hlavní navigace

Vyklizecí služby

  • (neregistrovaný)

    26. 10. 2020 10:41

    Dobry den, ve smlouve mam :Čl. 6. - Reklamace
    6.1. Po uplynutí každého měsíčního období je objednatel oprávněn uplatnit u zhotovitele nárok
    na případnou slevu za opakující se neodstraněné závady, a to až do maximální výše 40% ceny služby a 100% ceny pokuď se přestane uklízet
    za konkrétní období fakturace. Poskytnutá sleva bude objednateli započítána v nejbližší
    fakturaci.
    6.2. V případě vzniku událostí, kterou nemůže zhotovitel ovlivnit, tj. situace způsobené vyšší
    mocí, není objednatel oprávněn požadovat slevu.
    6.3. Neprovedené práce z titulu omezení provozu, dočasného vyloučení prostor z provozu nebo
    oprav a rekonstrukčních prací nebudou fakturovány. Tato skutečnost bude vzájemně dohodnuta
    předem smluvními stranami.

    Otázka je k bodu 6.2 zda nechat nebo odstranit. Objednavateli se toto nelíbí že by platil za něco co by nebylo provedeno.

    Předem děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).