Hlavní navigace

Nedodržení stanoveného termínu dodání montáže šatní skříně

  • (neregistrovaný)

    3. 12. 2020 15:10

    Dobrý den, rád bych znal Váš názor na naší situaci. Dne 16.7.2020 byla podepsána smlouva na vyrobení vestavěné skříně a regálového systému do šatní komory jsme do této doby neviděli vůbec nic. Dle smlouvy mělo být všechno hotové do 60 pracovních dnů ode dne připsání zálohy na jím zadaný účet, což se stalo 17.7.2020. Týden před koncem vypršení časové lhůty nám oznámil, že se musí stěhovat do jiné dílny a výroba se tak zpozdí o týden, což jsme byli schopni akceptovat. Poté nám napsal, že přišel do styku se zákazníkem, který byl pozitivní na Covid 19 a musí zůstat v 10 denní karanténě ( taktéž jsme akceptovali ač už nám to bylo dost nepříjemné ). Poté nastal vládou nařízený nouzový stav, kdy se omezilo téměř vše. Od té doby s námi nikdo nekomunikoval. Když jsem se tedy rozhodl zavolat na infolinku 1221 koronaviru, tak mi bylo nezávisle od 2 operátorů odpovězeno, že truhlář smí vykonávat práci ( montáž skříně ) u zákazníka vždy po předchozí domluvě. Na tuto informaci mi truhlář odepsal, že to není pravda a pokud bychom chtěli odstoupit od smlouvy, odečte si částku za již použitý materiál a práci. Má na toto vůbec nárok, když nedodržel časovou lhůtu dodání jím stanovené? Mohl v nouzovém stavu vykonávat svojí práci ( instalace v obydleném bytě ? ). Děkuji za odpověď. S pozdravem Milan Louda

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).