Začínám podnikat = úplně ztracená

  • (neregistrovaný)

    30. 12. 2020 12:49

    Ahoj, příští týden si jdu založit živnost vedlejší (při studiu VŠ) volnou 48. Velkoobchod a maloobchod. Jenže vůbec tomu nerozumím, hlavně daňové evidenci v praxi, mám v tom obrovský guláš. Vše se snažím na internetu dohledat, dělám si poznámky, ale stejně.. nenajde se tu prosím někdo ochotný, kdo by mi poradil?

    Prodávat budu oblečení apod. na sociálních sítích, tedy 99% objednávek budu posílat přes poštu nebo zásilkovnu. Teď přichází vlna otázek :

    1. Musím si k objednávkám vytvářet faktury, které si budu uchovávat v evidenci? Samotní kupující žádný doklad o koupi většinou nechcou, kdyby ano, tak jim jen do balíčku přihodím paragon?

    2. Jak je to s poštovným, zásilkovným? To si do nákladů budu dávat stovky, ne li tísice faktur za 65 Kč? Vždyť to bude šílené.. nebo teď mi docvaklo, ke každé objednávce připočtu i to poštovné.. ale to mi nevyřeší nic.. nebo ano? V tomhle tom totálně tápu..

    3. Mají ji zákazníci právo na 14 denní odstoupení bez udání důvodu a reklamaci?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).