Náhradní díl k poškozenému zboží

  • 27. 1. 2021 14:21

    Dobrý den,

    chtěla bych Vás poprosit o pomoc. Dodavatel fakturoval zboží v prosinci 2020, účtování přes 504 (zp. B), vytvořena příjemka, posléze se zjistilo, že zboží není plně funkční, reklamovalo se u dodavatele a ten v lednu 2021 poslal náhradní díl k tomuto zboží. Jak správně naúčtovat ten náhradní díl, když už mám zboží na skladě v 2020? Mám to zboží v 2021 vyskladnit a znovu naskladnit ve vyšším ocenění a okomentovat důvod? A jaký účet na přijatou fakturu za ten náhradní díl, je tam doplatek.

    Děkuji mnohokrát

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).