Dobrý den, můžete mi někdo poradit co s tímto průserem?
Při inventarizaci účtů jsem zjistila, že v lednu loňského roku byla vystavena faktura na určitou částku. Faktura byla následně opravena na jinou částku. Bohužel ke mě do účetnictví se dostala ta s původní částkou. Odběratel má k dispozici fakturu s opravenou částkou a takto ji i uhradil... Vůbec si nevím rady co s tím... Opravný daňový doklad si myslím je nesmysl. Vyměnit fakturu za fakturu a udělat dodatečné daňové přiznání a kontrolní hlášení se nabízí, ale jak se porvat s inventarizací? Jaký názor máte vy?
Předem děkuji za váš čas...
4. 2. 2021 9:42
Dobrý den, můžete mi někdo poradit co s tímto průserem?
Při inventarizaci účtů jsem zjistila, že v lednu loňského roku byla vystavena faktura na určitou částku. Faktura byla následně opravena na jinou částku. Bohužel ke mě do účetnictví se dostala ta s původní částkou. Odběratel má k dispozici fakturu s opravenou částkou a takto ji i uhradil... Vůbec si nevím rady co s tím... Opravný daňový doklad si myslím je nesmysl. Vyměnit fakturu za fakturu a udělat dodatečné daňové přiznání a kontrolní hlášení se nabízí, ale jak se porvat s inventarizací? Jaký názor máte vy?
Předem děkuji za váš čas...