Hlavní navigace

Reklamace

  • (neregistrovaný)

    11. 3. 2021 13:27

    Dobrý den. Dne 27.9.2020 jsem zakoupil obuv. V průběhu prosínce došlo k poškození a ve chvíli, kdy bylo možné poškozenou obuv odnést do prodejny k reklamaci, bylo tak učiněno, konkrétně 27.1.2021. Do 10.3.2021 nás nikdo nekontaktoval o stavu vyřízení reklamace, tak jsem poslal žádost o vrácení částky na účet z důvodu nevyřizení reklamace v termínu.
    "Dobrý den.
    Reklamace č. 0169215 dosud nebyla vyřízena a žádám o vrácení peněz na č. účtu 670100-2206799523/6210.
    Do prodejny jsem opakovaně volal bezúspěšně.
    Jiný způsob vyřízení nepřijímám, protože se jedná o zakoupené zimní boty pro dceru a boty které celou zimu leží na reklamaci a příští rok jí budou malé opravdu již nepotřebujeme.
    Protokol reklamace v příloze.
    Děkuji."
    Nicméně na konci komunikace, kterou mám celou k dipozici jsem byl označen, že se chovám šikanózně a že budu kontaktován dnes prodejnou. Tak se i stalo a opravenou obuv si můžu zítra vyzvednout. Mám přijmout opravenou obuv, která už pro nás není potřebná, protože se jednalo o zimní obuv pro dítě, které do příští zimy odroste a v létě kozačky nosit nebude? Nebo mám nárok na vrácení peněz? Děkuji.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).