Názor k dotazu Porovnání OSVČ x zaměstnanec od . - Asi bych tedy začala tím, kolik Vás bude...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 4. 2021 14:16

    . (neregistrovaný)

    Asi bych tedy začala tím, kolik Vás bude stát provoz Vaší vlastní kanceláře. Nájem. Energie. Voda. Stočné. Srážkovné. Odpady. Ostatní poplatky. Daně z nemovitosti pokud budete podnikat ve vlastní nemovitosti. Kancelářské potřeby - a toho spotřebovaného papíru a tonerů bude dost.
    Plus pořízení vybavení kanceláře. 100.tis.Kč mininálně jen na nábytku a pořádné židli + SW / a tady jsou licence hodně drahé / + PC + více monitorů + tiskárny + scanery + ostatní PC vybavení + nivelační přístroje + plotry + fotoaparáty,..
    Pojištění odpovědnosti, tady bych počítala 40-80.tis.Kč ročně.
    Propagace.
    Účetní. Nebo daňový poradce.
    Provoz vozidla pro podnikání. Protože budete muset jezdit na stavby min. na kontroly.
    Repre, občerstvení pro klienty (i když nedaňové náklady, stále náklady).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).