Asi bych tedy začala tím, kolik Vás bude stát provoz Vaší vlastní kanceláře. Nájem. Energie. Voda. Stočné. Srážkovné. Odpady. Ostatní poplatky. Daně z nemovitosti pokud budete podnikat ve vlastní nemovitosti. Kancelářské potřeby - a toho spotřebovaného papíru a tonerů bude dost.
Plus pořízení vybavení kanceláře. 100.tis.Kč mininálně jen na nábytku a pořádné židli + SW / a tady jsou licence hodně drahé / + PC + více monitorů + tiskárny + scanery + ostatní PC vybavení + nivelační přístroje + plotry + fotoaparáty,..
Pojištění odpovědnosti, tady bych počítala 40-80.tis.Kč ročně.
Propagace.
Účetní. Nebo daňový poradce.
Provoz vozidla pro podnikání. Protože budete muset jezdit na stavby min. na kontroly.
Repre, občerstvení pro klienty (i když nedaňové náklady, stále náklady).
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.