Dobrý den,
provozuji internetový obchod. Zákazník objednal použitý notebook. Objednávka byla na na firmu s IČ.
Po roce poslal zboží na reklamaci. Zboží je neopravitelné, proto jsme zákazníkovi nabídli vrácení peněz.
Zákazník požaduje nyní i proplacení:
1. původního poštovného, které zaplatil za dopravu od nás k němu
2. poštovného, které vynaložil zákazník při zaslání na reklamaci
12. 5. 2021 12:23
Dobrý den,
provozuji internetový obchod. Zákazník objednal použitý notebook. Objednávka byla na na firmu s IČ.
Po roce poslal zboží na reklamaci. Zboží je neopravitelné, proto jsme zákazníkovi nabídli vrácení peněz.
Zákazník požaduje nyní i proplacení:
1. původního poštovného, které zaplatil za dopravu od nás k němu
2. poštovného, které vynaložil zákazník při zaslání na reklamaci
Jaká práva prosím v tomto má firemní zákazník?
Děkuji za odpověď.