Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Jak úřednicí zdůvodní obrat, že EET přinese desítky miliard korun? Máme pár tipů
Black Friday pod lupou: Zjistěte, jak vznikl, jak se zvrhl a jak ho hlídá zákon
Z třinácti plánovaných daňových změn je deset nesmyslných, říká Daniel Prokop
Hawking na U-rampě nebo drama na safari? Nevěřte všemu, videa od AI válcují internet
Obchodní tajemství a jeho ochrana v podnikání
Daniela práce baví i nabíjí. Jeho vášeň pro stěhování táhne celý tým
12. 5. 2021 12:23
Dobrý den,
provozuji internetový obchod. Zákazník objednal použitý notebook. Objednávka byla na na firmu s IČ.
Po roce poslal zboží na reklamaci. Zboží je neopravitelné, proto jsme zákazníkovi nabídli vrácení peněz.
Zákazník požaduje nyní i proplacení:
1. původního poštovného, které zaplatil za dopravu od nás k němu
2. poštovného, které vynaložil zákazník při zaslání na reklamaci
Jaká práva prosím v tomto má firemní zákazník?
Děkuji za odpověď.