Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
11. 3. 2022 5:55
Dobrý den,
prosím o radu. Jednatel má smlouvu o výkonu funkce na 3 000 Kč + příspěvky na penzijko, životko a stravování. Vedu mu docházku v excelu, abych mohla prokázat směny pro příspěvek na stravování. Chci se zeptat, je nutné mít na výplatním lístku uvedeno, kolik odpracoval hodin nebo stačí ta docházka v excelu. Dále je na výplatním pásku uvedena hodnota PPÚ (tedy průměr pro vyplácení náhrad), má se spočítat po skončení kvartálu jako u ostatních zaměstnanců nebo má být 0? Má stále fixní mzdu, žádnou dovolenou, žádné náhrady, jde mi jen o to, abych mzdový list měla správně.
Snad jsem to vysvětlila srozumitelně :-)
Děkuji.