Dobrý den všem,
potřebuji poradit - začal jsem podnikat, prodávám použité židle a křesla.
Přihlásil jsem se do paušální daně.
Jen nevím pár věcí a to - doklad musím kupujícímu dát automaticky nebo na jeho vyžádání? (99% lidi vůbec žádný doklad nechce, ani když jim ho nabidnu.)
Jako uctenka pro kupujícího i pro mou evidenci postačí klasický příjmovy doklad?
A poté stačí tyto příjmové doklady archivovat pro případnou kontrolu nebo mám ještě nějakou jinou povinnost?
Předem děkuji všem.
17. 1. 2024 14:36
Dobrý den všem,
potřebuji poradit - začal jsem podnikat, prodávám použité židle a křesla.
Přihlásil jsem se do paušální daně.
Jen nevím pár věcí a to - doklad musím kupujícímu dát automaticky nebo na jeho vyžádání? (99% lidi vůbec žádný doklad nechce, ani když jim ho nabidnu.)
Jako uctenka pro kupujícího i pro mou evidenci postačí klasický příjmovy doklad?
A poté stačí tyto příjmové doklady archivovat pro případnou kontrolu nebo mám ještě nějakou jinou povinnost?
Předem děkuji všem.