Dobrý den,
prosím o radu, jak nejelegantněji napravit chybu zaměstnance. Nastoupil u nás 1.9. na plný úvazek a dnes mi přinesl papíry pro roční zúčtování, kde mi předložil, že měl v měsíci srpnu a září přivýdělek s podepsaným prohlášením. Tzn. my jsme až ten "druhý" zaměstnavatel, který mu slevu uplatnit neměl.
Ptám se, co s tím teď mám dělat. Mohu to řešit tak, že to dle §38 i, odstavce 5, písmeno b a odstavce 6 nahlásím na finanční úřad a on si podá daňové přiznání, ve kterém svoji chybu napraví?
Případně můžete mi někdo poradit a dát případně odkaz, jak postupovat? Moc děkuji.
23. 1. 2024 16:36
Dobrý den,
prosím o radu, jak nejelegantněji napravit chybu zaměstnance. Nastoupil u nás 1.9. na plný úvazek a dnes mi přinesl papíry pro roční zúčtování, kde mi předložil, že měl v měsíci srpnu a září přivýdělek s podepsaným prohlášením. Tzn. my jsme až ten "druhý" zaměstnavatel, který mu slevu uplatnit neměl.
Ptám se, co s tím teď mám dělat. Mohu to řešit tak, že to dle §38 i, odstavce 5, písmeno b a odstavce 6 nahlásím na finanční úřad a on si podá daňové přiznání, ve kterém svoji chybu napraví?
Případně můžete mi někdo poradit a dát případně odkaz, jak postupovat? Moc děkuji.