Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Fiasko McDonald’s: Když AI reklama ztratí duši, nepomůžou ani miliony na kampaň
Jak na převod akcií ve společnosti? Tři fáze, které nesmíte pokazit
Zapomněli jste zdanit finanční výhru? Očekávejte psaní od berňáku
Zneužívání podpory od pracáku končí. Úřad zpřísňuje pravidla
Čím vyšší věk, tím vyšší důchod. Novinka, která těší nejstarší seniory
Společné podnikání matky a dcery: Jak lásku k přírodě proměnily v kvetoucí byznys
18. 12. 2025 18:16
Dobrý den. Mám prosím dotaz. Zákazník v EU si objednal chybně zboží a nyní ho chce vrátit. Dle mě bych měl datum na dobropisu uvést až po přijetí tohoto zboží zpět. Jak by to ale bylo, pokud bych si nechal u zákazníka v EU zboží uskladněné než se vyřeší doprava v průběhu ledna? Mohu fakturovat dobropis do prosince v přenesené se zápornými hodnotami? Děkuji za Váš postreh. J.K.