Jak zjistit, co je špatně na webových stránkách

  • (neregistrovaný)

    10. 8. 2010 10:30

    Dobrý den, nechali jsme si od profesionálů vytvořit webové stránky s e-shopem, ale bohužel jsme dosud neprodali jedinou věc i přesto, že máme návštěvnost stránek, ne sice vysokou, ale asi 200 až 600 lidí za měsíc.Je chyba v cenách, nebo v prezentaci.  Děkuji za odpověď.
          Ekointerier s.r.o.   Dana Holá

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 11. 8. 2010 11:32

      googlecz (neregistrovaný)

      Dobrý den, na Váš problém se lze dívat z mnoha úhlů. Níže jsou některé myšlenky, které zkuste zvážit:

      1) Ujistěte se, že zboží lze přes Váš obchod opravdu objednat - možná to zní neuvěřitelně, ale stává se, že objednávka nejde z nějakého důvodu dokončit a žádná se k vám tedy nedostane
      2) U dobrých internetových obchodů se % lidí, kteří udělají objednávku pohybuje v průměru kolem 0.5-2%. To znamená, že pokud by bylo všechno v pořádku, dalo by se očekávat, že už nějakou objednávku budete mít.
      3) je také možné, že lidé, kteří přicházejí na Váš web nejsou ti správní lidé a nenacházejí tam to, co hledají. Pokuste se nasadit nějaký měřící program (např. Google Analytics - je zdarma) a zjistit, jak lidé Váš web našli a jak se na něm chovají - to Vám může pomoci identifikovat problém
      4) pokud přicházejí správní lidé (tedy například lidé, kteří hledají ve vyhledáváči slova "nábytkové kování" nebo "kliky ke dveřím") tak může být problém opravdu ve Vašem sortimentu nebo cenách

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).