Jak nastavit efektivní reklamu

  • (neregistrovaný)

    10. 8. 2010 11:44

    Začínáme podnikat v oblasti alternatívních zdrojů energií se zaměřením na solární termické kolektory.
    Děkuji za rady a doporučení, jak nejlépe nastavit efektivní reklamu a propagaci záměru.

    Přeji hezký den

    Ing. Zdeněk Fikáček

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 11. 8. 2010 11:34

      googlecz (neregistrovaný)

      Dobrý den,

      zůstaneme-li u internetu, můžete zvážit tyto možnosti:

      1)  tvorba webových stránek, které budou vhodně optimalizované tak, aby je nalezli lidé, kteří na internetu hledají informace o solárních kolektorech, a našli tam informace, které povedou k zájmu o Váš produkt. Tvorba takových stránek je poměrně náročnou záležitostí a je vhodné ji svěřit do rukou specialistů. Před tím, než stránky budete tvořit, se určitě zamyslete nad tím, jaký má být jejich cíl. Nejlépe si jej určíte tak, že se sám sebe zeptáte: "Jak za půl roku poznám, že jsem vytvořil dobré stránky?" a s touto myšlenkou dále pracujte a nezapomeňte ji sdílet také s těmi, kteří budou pro Vás web tvořit. Zvažte například, zda chcete prodávat přímo přes internet nebo chcete, aby Vám lidé jenom volali a psali emaily.

      2) důležité také bude přivést na web ty správné lidi. Vyzkoušejte reklamu ve vyhledávání - ta Vám umožní zobrazovat inzeráty Vaší společnosti poté, co nějaký uživatel zadá do vyhledávače klíčové slovo, které naznačuje, že bude mít zájem o Vaše služby (například člověk, který hledá výraz "solární kolektory" je někdo, koho zajímá více informací o této problematice a velmi pravděpodobně ho bude zajímat co nabízíte právě Vy).

      Některé reklamní nástroje (např. Google AdWords) také umožňují cílit reklamu na webové stránky, na kterých se píše o nějakém tématu - ve vašem případě by bylo zajímavé zobrazovat reklamu u článků o alternativních energiích, solárních panelech, ekologii a třeba také stavitelství. Oba typy reklamy si můžete po malém samostudiu spravovat sám, nebo je svěřit do rukou specializované agentury.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).