Reklamoval jsem notebook od společnosti ALZA. Mám u notebooku zakoupenou prodlouženou záruku na 12měsíců, která mi teď běží už 9 měsíců a během těch 9 měsíců jsem notebook reklamoval 2 X se stejnou vadou. Minulý týden jsem notebook nesl na reklamaci znovu a dneska jsem si pro něj byl a byla to zase stejná závada jako ty dvě. Trudíš jsem požádal o odstoupení od smlouvy z důvodu 3 X stejné závady a přišlo mi vyjádření ve smyslu:
Od kupní smlouvy nelze odstoupit. Odstoupení od kupní smlouvy lze na základě vícerých oprav nebo stejných závad v zákonné 24 měsíční lhůtě. Dokoupením rozšířené záruky jste si pouze zabezpečil opravu vadného kusu po zákonné lhůtě.
V případě smluvní záruky nad rámec zákonné záruky máš nárok přesně na to, na čem ses s v prodejcem ve smlouvě o rozšířené záruce dohodl. A velmi pochybuji, že tam bude vrácení plné kupní ceny po několika letech používání notebooku.
15. 7. 2013 16:30
Dobrý den,
Reklamoval jsem notebook od společnosti ALZA. Mám u notebooku zakoupenou prodlouženou záruku na 12měsíců, která mi teď běží už 9 měsíců a během těch 9 měsíců jsem notebook reklamoval 2 X se stejnou vadou. Minulý týden jsem notebook nesl na reklamaci znovu a dneska jsem si pro něj byl a byla to zase stejná závada jako ty dvě. Trudíš jsem požádal o odstoupení od smlouvy z důvodu 3 X stejné závady a přišlo mi vyjádření ve smyslu:
Od kupní smlouvy nelze odstoupit. Odstoupení od kupní smlouvy lze na základě vícerých oprav nebo stejných závad v zákonné 24 měsíční lhůtě. Dokoupením rozšířené záruky jste si pouze zabezpečil opravu vadného kusu po zákonné lhůtě.
Mám právo na vrácení peněz nebo ne
Děkuji MAJER