Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
17. 7. 2013 12:13
Dobrý den,
v současnosti řešíme s internetovým obchodem reklamaci, kterou nechtějí uznat.
Společnost, která realizujew naši kuchyni objednala myčku přes internet (jsem partnerka majitele společnosti). Myčka poprvé dorazila poškozená, vůbec jsme ji nepřevzali. Podruhé byl obal v pořádku. K převzetí došlo v polovině února.
Rekonstrukce kuchyně se protáhla, jelikož dodavatel nábytku opakovaně nedodal vše potřebné. K instalaci spotřebičů dochází tedy až nyní.
Myčku jsme včera rozbalili a čelní panel je poškrábaný. Na vše jsou svědci a máme i obal.
Siemens jako takový nemá s reklamací problém, odkázal nás však na internetový obchod jako prodejce.
Internetový obchod vše zamítl s tím, že jsme povinni myčku rozbalit po převzetí. Jedná se však o vestavný spotřebič, který je vázán na dokončení kuchyně.