chtěla jsem se zeptat jestli by se tady našel někdo, kdo by mi byl ochotný/á odpovědět. Je mi osmnáct let, mám ukončené základní vzdělání a studuji SŠ.
Mám dvě otázky:
1. Když jsem student, tak jak to je se zdravotním a sociálním pojištěním. Někde jsem četla, že první rok neplatím a pak podle příjmů doplácím, ale moc v tom nemám jasno.
2. Chtěla bych podnikat v těchto oblastech a potřebuji poradit, jestli je to při volném podnikání možné, popřípadě jaké vzdělání nebo rekvalifikaci na to potřebuji: 38. Výroba, opravy a údržba sportovních potřeb, her, hraček a dětských kočárků - hlavně bych se zaměřila na servis lyží, 48. Velkoobchod a maloobchod - nakupovala bych kola a lyže, které bych po servisu prodávala, popřípadě bych sháněla i jiné výrobky, které by mi přinesli výdělek, 72. Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti - zatím nad tímto jen uvažuji do budoucna, kdy bych ráda pořádala sportovní, turistické nebo výtvarné dětské tábory, popřípadě kurzy oprav kol, lyží nebo mazání běžek pro dospělé, 77. Opravy a údržba potřeb pro domácnost, předmětů kulturní povahy, výrobků jemné mechaniky, optických přístrojů a měřidel - opravy kol.
19. 2. 2014 11:30
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat jestli by se tady našel někdo, kdo by mi byl ochotný/á odpovědět.
Je mi osmnáct let, mám ukončené základní vzdělání a studuji SŠ.
Mám dvě otázky:
1. Když jsem student, tak jak to je se zdravotním a sociálním pojištěním. Někde jsem četla, že první rok neplatím a pak podle příjmů doplácím, ale moc v tom nemám jasno.
2. Chtěla bych podnikat v těchto oblastech a potřebuji poradit, jestli je to při volném podnikání možné, popřípadě jaké vzdělání nebo rekvalifikaci na to potřebuji:
38. Výroba, opravy a údržba sportovních potřeb, her, hraček a dětských kočárků - hlavně bych se zaměřila na servis lyží,